Filipijnen - Reisverslagen van Jessy Jansen - WaarBenJij.nu Filipijnen - Reisverslagen van Jessy Jansen - WaarBenJij.nu

Filipijnen

Van 29 januari t/m 17 april zal ik samen met 7 andere meiden, stage gaan lopen in de Filipijnen. Via deze pagina zal ik iedereen op de hoogte houden van wat wij allemaal doen en hoe we het in de Filipijnen hebben!

We krijgen de kans om op verschillende plekken stage te lopen, in de eerste week gaan we kijken bij:
- een school
- misbruikte meisjes
- een gevangenis
- een afkickkliniek
- een weeshuis
- een kinderdagverblijf
- straatkinderen
- en een ziekenhuis

Nadat we alle plekken hebben bezocht mogen we kiezen waar we langere tijd stage willen lopen.

Recente Reisverslagen:

20 April 2015

De laatste keer

12 April 2015

De laatste dagen zijn aangebroken

05 April 2015

Daar ben ik weer...

29 Maart 2015

Een weekje van alles wat..

19 Maart 2015

BORACAY
Jessy

Hallo allemaal, Van 29 januari t/m 17 april zal ik samen met 7 andere meiden, stage gaan lopen in de Filipijnen. Via deze pagina zal ik iedereen op de hoogte houden van wat wij allemaal doen en hoe we het in de Filipijnen hebben!

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4850

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 17 April 2015

Filipijnen

Landen bezocht: